OM O'TAY

O'TAY - EN SØD FORTÆLLING

Fortællingen om O’TAY starter i en lille, dansk by i 2019, hvor Stephanie og hendes mor, Vivian, bliver enige om at realisere deres fælles drøm om at skabe et modeunivers med fokus på luksuriøs fashion til kvinder i alle aldre. Mor og datters delte passion for mode blev startskuddet til eventyret, der i dag kendes under navnet, O’TAY – et anerkendt og veletableret brand, der tilbyder ’Affordable Luxury’ til den kvalitetsbevidste kvinde.

Båndet mellem mor og datter er kun blevet stærkere, siden eventyret begyndte i 2019, og dette er på trods af, at Stephanie er flyttet til Østen, hvor hun kan være helt tæt på produktionen og sikre sig, at arbejdsforholdene er gode – altså langt væk fra hjemstavnen og mor Vivian. Hvis man spørger mor og datter, har flytningen til Østen dog været en nødvendighed. Kvalitet, transparens og menneskelighed er nemlig nøgleord bag forretningen og deres fælles hjertebarn, O’TAY, og sommetider kræver vigtige ting store ofringer og beslutninger, men det er noget, mor og datter altid har været indforstået med.

“O’TAY er et brand dedikeret til at skabe et univers med fokus på luksuriøst tøj til kvalitetsbevidste kvinder i alle aldre. Kvalitet, tranparens og menneskelighed er nøgleord bag O’TAY – og derfor har jeg valgt at flytte til Østen, for at være helt tæt på produktionen og sikre, at arbejdsforholdene er gode.
Jeg anvender min 15 års erfaring inden for modebranchen, til at skabe unikke kollektioner med et personligt twist, hvor der kæles for smukke detaljer og materialer i højt kvalitet. Alt, vi skaber, er en langvaring investering i at klæde dig luksøriøst på, uden at klæde dig af – vores produkter fås derfor til overkommelige priser”
Founder, Stephanie Seedorff

O'TAY ELLER OKAY?

Hos O’TAY er intet overladt til tilfældighederne – hverken materialerne eller detaljerne såsom de nøje udvalgte knapper - og dette er noget, mor og datter mener, at man kan mærke, når man iklæder sig de unikke styles fra O’TAY. Måske har du endda opdaget, at ”O’TAY” minder temmelig meget om ”Okay”? Det er heller ikkeen tilfældighed; da Stephanie var lille, havde hun nemlig svært ved at få k’et over sine læber, og ”okay” blev derfor ofte til ”O’TAY’.

Da mor og datter skulle finde det perfekte navn til deres fælles forretning, eller hjertebarn, var der således ingen tvivl: selvfølgelig skulle deres fælles drøm opkaldes efter Stephanies søde talefejl, der mange gange har været samtaleemne i det lille hjem, hvor der er blevet grint af hendes sproglige udfordringden. Alle andre navneforslag virkede ligegyldige til sammenligning med ”O’TAY”, der for såvel mor som datter frembringer en nostalgisk følelse, og ud fra denne søde fortælling om Stephanies barndom blev modeuniverset altså døbt.

Filosofien bag O’TAY: ”Alle skal have råd til luksus” O’TAY bygger ikke blot på en sød fortælling fra Stephanies barndom, der bevidner om, at brandets eksistens er etableret med udgangspunkt i familiære værdier. Brandet bygger endvidere på en filosofi om, at det skal være muligt for alle kvinder at blive klædt luksuriøst på - uden at blive klædt af. Det skal forstås på den måde, at det ikke behøver at koste en million at ligne en million.
Alle skal nemlig have råd til luksus, hvis du spørger mor og datter, der begge værdsætter at iklæde sig fashion af høj kvalitet, der holder længe og omslutter kroppen med velbehag.

FØLG OS PÅ VORES INSTAGRAM @OTAYCASHMERE