Om O'TAY
O'TAY er et dansk cashmereunivers, der blev startet i 2019 af Stephanie og Vivian Seedorff. Det populære cashmereunivers er skabt med udgangspunkt i en gode kerneværdier, hvor kvalitet, tidløst design og feminine detaljer er i fokus.
Ved at kombinere elementer fra en klassisk skandinavisk garderobe med tidens trends, tilbyder O'TAY et bredt sortiment af eksklusive styles der kan bruges til enhver anledning. På blot få år er universet vokset, og du kan i dag finde O'TAY online, i vores Flagship Store og ved mere end 100 forhandlere i skandinavien.
O'TAYs foundere
Fortællingen om O’TAY starter i en lille, dansk by i 2019, hvor Stephanie og hendes mor, Vivian, bliver enige om at realisere deres fælles drøm om at skabe et modeunivers med fokus på luksuriøs fashion til kvinder i alle aldre. Mor og datters delte passion for mode blev startskuddet til eventyret, der i dag kendes under navnet, O’TAY – et anerkendt og veletableret brand, der tilbyder ’Affordable Luxury’ til den kvalitetsbevidste kvinde.
Båndet mellem mor og datter er kun blevet stærkere, siden eventyret begyndte i 2019, og dette er på trods af, at Stephanie er flyttet til Østen, hvor hun kan være helt tæt på produktionen og sikre sig, at arbejdsforholdene er gode – altså langt væk fra hjemstavnen og mor Vivian. Hvis man spørger mor og datter, har flytningen til Østen dog været en nødvendighed. Kvalitet, transparens og menneskelighed er nemlig nøgleord bag forretningen og deres fælles hjertebarn, O’TAY, og sommetider kræver vigtige ting store ofringer og beslutninger, men det er noget, mor og datter altid har været indforstået med.
Historien bag navnet
Hos O’TAY er intet overladt til tilfældighederne – hverken materialerne eller detaljerne såsom de nøje udvalgte knapper - og dette er noget, mor og datter mener, at man kan mærke, når man iklæder sig de unikke styles fra O’TAY.
Måske har du endda opdaget, at ”O’TAY” minder temmelig meget om ”Okay”? Det er heller ikke en tilfældighed; da Stephanie var lille, havde hun nemlig svært ved at få k’et over sine læber, og ”okay” blev derfor ofte til ”O’TAY’.
Da mor og datter skulle finde det perfekte navn til deres fælles forretning, eller hjertebarn, var der således ingen tvivl: selvfølgelig skulle deres fælles drøm opkaldes efter Stephanies søde talefejl, der mange gange har været samtaleemne i det lille hjem, hvor der er blevet grint af hendes sproglige udfordringden. Alle andre navneforslag virkede ligegyldige til sammenligning med ”O’TAY”, der for såvel mor som datter frembringer en nostalgisk følelse, og ud fra denne søde fortælling om Stephanies barndom blev modeuniverset altså døbt.
Previous slide
Next slide