Eksklusive designs i naturmaterialer | Fri fragt over 599 kr.*

Eksklusive designs i naturmaterialer | Fri fragt over 599 kr.*

Søg

Handelsbetingelser

1. Generel information

O’TAY APS
Vestergade 73, 1.
5000 Odense C
info@otay.dk
+45 3144 4310
CVR..: 39715317

O'TAY tager forbehold for eventuelle tastefejl og prisfejl, samt udsolgte varer og leveringssvigt fra vores leverandører.

 

2. Betaling

Alle priser på www.otay.dk er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms. O’TAY afholder som udgangspunkt selv eventuelle gebyrer ved gennemførelsen af transaktioner, medmindre andet er angivet.

O’TAY samarbejder med NETS og Clearhaus, der udbyder betalingsløsninger. Det betyder, at alle følsomme oplysninger sker på et sikkert NETS-godkendt betalingsmodul. O’TAY får således aldrig kendskab til de kortoplysninger, du indtaster. Betalingen trækkes i det varen afsendes fra vores lager.

 

3. Levering

Dine leveringsomkostninger varierer afhængig af, hvilken leveringsform du vælger ved ordreafgivelse. Du vil blive oplyst leveringsomkostningerne, inden du gennemfører din ordre. Der tilbydes fri fragt til GLS Pakkeshop ved køb over 599 kr.*

O’TAY afsender alle pakker med et sporbart pakkenummer, og kan kun forholde sig til, hvad din valgte distributør angiver med hensyn til leveringstid.

*Ved varer til spotpris samt auktionsordrer gennem Facebook LIVE, tilbydes der ikke fri fragt uanset ordrestørrelse samt der er ikke fri returfragt ved ombytning af størrelse.

 

4. Fortrydelsesret

Ønsker du at gøre brug af din fortrydelsesret, skal du sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter modtagelse af ordren. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt og altid returneret i den originale emballage. Er din vare sendt retur uden mærkning og/eller genlukposen, fratrækkes 25 DKK fra din returbetaling.

Ved returnering har du følgende to muligheder: returnering via vores returportal eller med egen valgte transportør.

4.1 Retur via returportal

Ønsker du at returnere via O’TAYs returportal, skal du oprette din retur i portalen HER.
Her udfyldes informationer om din returnering, hvorefter du får tilsendt en returlabel og følgeseddel pr. mail. Returlabel og følgeseddel skal printes. Følgesedlen vedlægges i forsendelse, og returlabelen påsættes forsendelsen.

Vi yder fri returfragt i forbindelse med ombytning af størrelse eller farve i Danmark*. Påfør dit nye ordrenummer ved oprettelse af din returordre. Al anden returnering vil blive fratrukket 49 DKK fra tilbagebetalingen ved brug af fremsendte returlabel.

*Ved varer købt gennem Facebook LIVE samt udsalgsvarer tilbydes der ikke fri returfragt ved ombytning af størrelse eller farve.

4.2 Retur med egen valgte transportør

Ønsker du at returnere ved brug af egen valgte transportør, returneres produktet til nedenstående adresse:

Textile Logistics
Att.: O’TAY ApS
Thrigesvej 27
7430 Ikast

Ved returnering med egen valgte transportør, udfyldes og vedlægges denne Fortrydelses- og returformular.

Vi anbefaler, at du får en kvittering på indlevering/afsendelse af din returnering. Således kan du følge forsendelsen, samt have dokumentation i tilfælde af at pakken skulle bortkomme.

4.3 Bemærk venligst

Gamle fragtlabels må ikke være synlige på forsendelsen, da du hermed risikerer at din pakke registreres forkert og dermed ikke sendes til korrekte modtager.

Vi modtager ikke retur fra webshop-ordre sendt til eller afleveret i showroom, postkasser eller sendt pr. efterkrav. Pakker sendt retur til en pakkeshop vil ikke blive afhentet og anses ikke som værende sendt retur til os.

Uafhentede pakker vil blive fratrukket et administrationsgebyr på 100 DKK.


5. Værdiforringelse

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Hvis du fortryder dit køb, kan du gøre brug af din fortrydelsesret, hvis betingelserne herfor er opfyldt jf. Forbrugeraftalelovens kapitel 4.

Alle varer skal sendes tilbage i samme stand og emballage, som du har modtaget dem. Varer der bærer præg af brug (f.eks. parfumeduft, make-up spor, fnuller o.lign) eller varer der mangler/har beskadigede hangtags eller genlukpose tages ikke retur. Varen skal sendes retur, som du har modtaget den og ilagt den emballage/pose den er leveret i.

Vurderer vi, at betingelserne ikke er opfyldt for at benytte fortrydelsesretten, kontakter vi dig pr. mail med en begrundelse herfor.


6. Tilbagebetaling af købsbeløbet

Ved brug af fortrydelsesretten, tilbagebetales beløbet du har indbetalt til os. Tilbagebetalingen sker til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved ordreafgivelse.

I tilfælde af en værdiforringelse, manglende emballage eller benyttelse af returportalen fratrækkes dette købsbeløbet.

Såfremt din returnering er en del af en kampagne med gave/rabat eller en 2-stk pakkepris, bortfalder rabatten på varen, du ønsker at beholde.

Behandling af returordrer tager op til 8 hverdage. Tilbagebetaling sker hurtigst muligt herefter. Fra en returordre er behandlet kan der gå op til 2 bankdage, grundet dine kort/bankforhold, før pengene er tilbageført på din konto.


7. Reklamationsret

Når du handler på www.otay.dk, har du 24 måneders reklamationsret på dit køb jf. Købeloven. Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstateret manglen/fejlen. Reklamerer du inden 2 måneder, anses reklamationen for at være rettidig.

Ved reklamation er det et krav, at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Din reklamationsret omfatter ikke hvis fejl, skader eller slidtage opstår pga. forkert anvendelse, herunder manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Perler, knapper, sten m.m., der bortfalder som konsekvens af brug, er ligeledes ikke omfattet af reklamationsretten. En reklamation anerkendes ikke, hvis det af varen fremgår, at  at der er udøvet misligholdelse af varen (fejlvask, høj belastning på syninger mm.)

Hvis du ønsker at reklamere over dit produkt bedes du sende/aflevere produktet til nedenstående adresse og vedlægge en kort beskrivelse af reklamationen. Vi beder dig sende os en mail, med foto af fejlen, inden du sender produktet til os.

Varen skal sendes til:

O’TAY ApS
Vestergade 73
5000 Odense C
Mail: info@otay.dk

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller pakker til afhentning i pakkeshop. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få altid en kvittering for afsendelse.

 

8. Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@otay.dk. Skulle det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning på forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Hvis det ikke lykkes at finde en fælles løsning, kan du indgive en klage til EU-kommissionens online klageportal. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af klage til overstående, skal du angive vores mail: info@otay.dk


9. Persondatapolitik

For at du kan indgå en handel med os på www.otay.dk har vi brug for følgende oplysninger:

  • Fulde navn
  • Adresse
  • E-mail
  • Telefonnummer

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos O’TAY ApS og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via O’TAY, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.

Ansatte hos O’TAY har adgang til de oplysninger, der registreres om dig. Betalingsoplysninger behandles via en ekstern udbyder, heraf behandles alle oplysninger krypteret. Baseret på et kontraktforhold, håndterer O'TAYs samarbejdspartnere dine oplysninger, for at kunne behandle din ordre eller henvendelse. Sådanne samarbejdspartnere behandler kun personoplysninger i overensstemmelse med vores instruktioner, herunder indgåede databehandlingsaftaler.

Oplysninger afgivet til O’TAY sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

9.1 Cookies

På otay.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dens funktionalitet og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan du gør det, afhænger af din browser.

 

Handelsbetingelserne er opdateret 1/9-2023.

Søg efter produkter

    Are you in the right place?

    Skift land